Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Hier wel de regendeken op, enorm veel wind en regen.
Heb nu een Amigo Xl maar mis met dit stormachtige weer de riante staartflap van de Weatherbeeta.
Het banketstaaf staartflapje van de Amigo was ook nog eens opgewaaid.
Bagheera_206 schreef:fransje23 schreef:Hier wel de regendeken op, enorm veel wind en regen.
Heb nu een Amigo Xl maar mis met dit stormachtige weer de riante staartflap van de Weatherbeeta.
Het banketstaaf staartflapje van de Amigo was ook nog eens opgewaaid.
Kun je er niet zo een lusje aan de staartflap naaien net als de Rhino/Rambo? Dan gaat die staartflap nergens meer heen als je daar de staart door haalt en ze met de kont in de wind gaan staan.
Zunzuncito schreef:Dank Celebi, die uitleg is mij duidelijk en daar zit wel wat in, maar dan valt dus voor nu de werking van het regendichte deel helemaal weg en staat mijn paard onder een natte deken; dikke onvoldoende. Hij was op sommige plekken op de rug compleet doorweekt, terwijl de vorige regenvliegendeken (en dat was een oude versie, ook van Bucas geloof ik) en die had een perfecte droge streep op de rug, ongeacht welke regenbui (en zo hard regende het gisteren niet bij ons; het ging vooral lang door). Het is voor de eerste keer dat ik zo teleurgesteld ben in de werking van een vrijwel nieuwe deken. Ik ga nog proberen of misschien extra waterdicht maken gaat helpen.