Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribbelkont schreef:BleikjA schreef:dan heeft ze,toch te warm onder 200grams. terug zetten naar 100 en heeft ze,vast geen jeuk meer.de mijne gaat ook jeuken bij te,warme deken. koudbloedjes,hebben nouveenmaal snel warmMijn ijslander is helemaal geschoren, op hoofd en benen na. Sinds ze geschoren is, is ze jeukerig onder haar deken. Ze schuurt niks kapot, geen bultjes, vacht ziet er goed uit. Maar zodra haar deken af is wil ze schuren em vind het heerlijk gerosborsteld te worden. Vorig jaar had ze dit niet toen heb ik haar 2of 3x helemaal geschoren em de laatste keer voor de helft. Nu is ze voor de 3e x geschoren en heeft alweer wat vacht staan in verhouding met een ander ras bij ons op stal... heeft ze het dan toch te warm? Ze staat nu onder 200gr, zweet niet onder haar deken...
XUlyssesX schreef:Heeft iemand in dit topic de Rambo Dry rug?
zo ja,
Hoe bevalt deze? is het echt dat je paard snel droogt? ( ook met een redelijke wintervacht?)
Icrack schreef:Yep, heb ik
Bevalt mij wel goed, mooie aansluitende pasvorm zoals je van Rambo kan verwachten. Paard droogt er vlot onder vind ik, het viel mij niet tegen in ieder geval. Mijn merrie heeft niet echt een dikke wintervacht, zij staat vanaf september onder haar Optimo.
Ik vind het materiaal (badstof) erg fijn, het klittenband wat minder omdat het overal aan de deken blijft "hangen" waar je het niet wilt hebben. Groot pluspunt is de pasvorm, de rekbare stof en de vaste hals.
Al met al wel tevreden met de Dry Rug en blij dat ik hem toch gekocht heb.
XUlyssesX schreef:Icrack schreef:Yep, heb ik
Bevalt mij wel goed, mooie aansluitende pasvorm zoals je van Rambo kan verwachten. Paard droogt er vlot onder vind ik, het viel mij niet tegen in ieder geval. Mijn merrie heeft niet echt een dikke wintervacht, zij staat vanaf september onder haar Optimo.
Ik vind het materiaal (badstof) erg fijn, het klittenband wat minder omdat het overal aan de deken blijft "hangen" waar je het niet wilt hebben. Groot pluspunt is de pasvorm, de rekbare stof en de vaste hals.
Al met al wel tevreden met de Dry Rug en blij dat ik hem toch gekocht heb.
Dank je wel! Ik ga eens op zoek naar een shop waar hij leverbaar is.
Fijne jaarwisseling alvast toegewenst