Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NinaCharlie schreef:Ik ga de mijne waarschijnlijk dit weekend scheren maar ik heb toch echt wel moeite met het scheren van de benen. Heb zo snel het idee dat ik hem dan warmte afneem die hij goed kan gebruiken, enkel en alleen omdat het laten staan van het haar op de benen vaak als lelijk wordt ervaren. Wat betreft het lichaam krijgt hij waarschijnlijk weer een jachtpatroon/dekenmodel.
Capriootje schreef:NinaCharlie schreef:Ik ga de mijne waarschijnlijk dit weekend scheren maar ik heb toch echt wel moeite met het scheren van de benen. Heb zo snel het idee dat ik hem dan warmte afneem die hij goed kan gebruiken, enkel en alleen omdat het laten staan van het haar op de benen vaak als lelijk wordt ervaren. Wat betreft het lichaam krijgt hij waarschijnlijk weer een jachtpatroon/dekenmodel.
Ik scheer om dezelfde reden dus alleen het lijf en de benen niet. M'n paard loopt altijd buiten, nu onder goede dekens maar ze verliezen echt veel warmte bij de benen als die ook kaal zijn. Dan maar minder mooi. Was bang dat het erg op zou vallen, had altijd een witje en nu een donkerbruine maar het valt me alles mee