Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
calice schreef:Lucky nog onder zijn regendeken en hier doet hij het erg netjes onder, volgende week gaan de temperaturen ook weer flink omhoog. Poow staat nog lekker met haar billen bloot.
Eind volgende week komt mijn nieuwe aanwinst (fjord) en ik twijfel nog een beetje wat ik hem op zal gooien. Hij word nog even geschoren voor hij naar mij komt omdat hij nu de hele tijd met een natte dikke vacht staat, ook als hij niks doet. Lucky gooide ik na het scheren vaak meteen 300 grams op, maar moet ik dat nu ook doen of is 150-200 wel voldoende zolang het rond deze temperaturen blijft? hij komt overigens 24/7 met mijn 2 andere buiten en ze hebben een inloopstal.
finally schreef:vind dat de meesten al erg veel deken op hebben liggen,het is rond de 16 graden, paard voelt zich daar het lekkerst bij en als er dan nog 300 gram op word gegooid voelt het voor het paard zeker wel als 26 graden aan als het niet meer is.
zal natuurlijk ook per paard verschillen en wel of niet geschoren maar dan nog... 300 gr. pfff wat moet ie aan gewicht op als het -6 is?
Samblabla schreef:Morgen ga ik een regendeken halen zodat ik toch kan gaan rijden mocht het gaan regenen.
Ik wilde eigenlijk geen dekens gebruiken behalve de zweetdeken maar het is toch wel handig.