Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beegee schreef:Ik heb zelf nog nooit de noodzaak gevoeld een 50gr aan te schaffen, m’n paard staat onder ofwel 0gr ofwel 100gr. Als t er écht tussenin zit gooi ik er een recuptex light tussen maar dat gebeurt bijna niet.
Spenk schreef:Nouvel schreef:Ik vind 50 grams toch wel aanzienlijk warmer dan een dunne 0 grams eigenlijk
Nou ik ook.
Die 50 grams is echt wel warmer hoor die doe ik echt pas onder de 12 graden ofzo op hooguit.
Slmt9 schreef:Jeetje, ik heb mijn PE vorige week maandag geretourneerd, door vertraging in UK was dit afgelopen vrijdag pas aangekomen. En maandag kreeg in een mail dat mijn geld terug geboekt was.
Maar dat retourneren kost dan wel 27,- en dat is voor mij ook de reden om het niet nog een keer te doen. Eerder kon je via Paypal 25,- van die kosten terug krijgen. Dan kon het prima uit. Kan helaas niet meer.
Ik zag dat van mijn RSIH de binnenkant bij de boeg ook ineens naar binnen vouwt. Net als de protector. Dat had mijn paard bij de RSIH nooit. Zal wellicht te maken hebben met dat hij met pensioen is en minder gespierd is? Is daar nog iets aan te doen? Het geeft nu schuurplekken.