MTinker schreef:Rhino original heeft rechte sluiting. Alleen wug en rhino plus heeft nu een v-sluiting.
Aha. Ik heb alleen een wug, vandaar denk ik mijn verwarring. Dank je wel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:De nieuwe Bucas dekens heb ik toevallig gister bekeken bij de EJ, mooi! De vliegendeken ziet er aardig uit, ander soort stof dan de Buzz off maar geen gekken budget deken. Zonder buikflap zag ik. Maar die kleur![]()
De nieuwe groene Bucas vind ik prachtigErg mooie kleur, bijna zonde om hem in gebruik te nemen
Hier staan ze overdag lekker zonder en gooit de stalhouder, of ik als ik er 's avonds ben, de dikkere deken weer op. Gezien de voorspelde regen (bah) toch maar de 200grams wug op gedaan. En die gaat er morgenochtend weer af. Als het mooie weer doorzet kan ze lekker zonder staan, anders gaat er een dunne (50 of 100grams) op.
Het is vooral de regen die het lastig maakt hier vind ik, gezien ze op zich nog wel een redelijke vacht heeft om wat bewolking vol te houden.
Rachel_x schreef:Wijslander schreef:lastig he! Femme staat sinds gisteren met 0 grams, vannacht ook. Misschien morgen weer naar 150...Wat doen de mensen met geschoren buitenpaarden deze dagen met dekens?
Rachel_x schreef:Hoihoi, wat zouden jullie doen: pony staat 24/7 buiten, en in okt geschoren. Kan ik haar al bloot zetten denken jullie? Ik moet binnenkort over op eczeemdeken, dus hoop haar nog enkele weken zonder een deken te kunnen hebben.
Rachel_x schreef:Hoihoi, wat zouden jullie doen: pony staat 24/7 buiten, en in okt geschoren. Kan ik haar al bloot zetten denken jullie? Ik moet binnenkort over op eczeemdeken, dus hoop haar nog enkele weken zonder een deken te kunnen hebben.
Koper schreef:Ik ben aan het bekijken hoe ik de boel schoon ga krijgen komend voorjaar en daar heb ik wat vragen over. Hopelijk is er hier iemand die me even op weg kan helpen?
Vraag 1. Één van mijn dekens wil ik laten wassen. Hij is te groot voor in de machine en het is echt een afgrijselijke deken om doorweekt te hebben aangezien er water IN blijft zitten. Nou heeft de plaatselijke voerboer een samenwerking met de dekenwasserij in Montfoort. Hoe zijn jullie ervaringen met het laten wassen daar?
Vraag 2 en 3: voor de rest heb ik Rambo Rug Wash gehaald. Hoe veel dekens wassen jullie met 1 zo'n fles? Ik twijfel of ik er 3 of 4 keer mee kan wassen. En heeft Rambo ook waterdichtmaakspray? Die kan ik namelijk nergens vinden.