Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Moet namelijk een nieuwe (0/50 grams) regendeken, die ik nu heb ligt niet al te best. En dat voor eentje die wel eens lekker kan slopen, wanneer ze er zin in heeft.
xjessiesl schreef:Iemand ervaring met deze deken? Sprak mij wel aan, ook vanwege de korting die nu bij divoza is. Moet namelijk een nieuwe (0/50 grams) regendeken, die ik nu heb ligt niet al te best. En dat voor eentje die wel eens lekker kan slopen, wanneer ze er zin in heeft.
[ [url=m/2aminE.png]Afbeelding[/url] ]

twijfelde om de hals eraf te laten maar volgende week word het toch weer kouder dan moet die weer eraan.. Nu nog 300 met hals maar als het volgende week idd maar 5-7 graden word krijgt ze Rhino heavy met hals op, kan ik de andere 2 Ff wassen want al dat huidvet vind ik echt smerig
d'r manen worden ook mega vet nu de hals vies id... Staat 24/7 buiten xjessiesl schreef:Iemand ervaring met deze deken? Sprak mij wel aan, ook vanwege de korting die nu bij divoza is. Moet namelijk een nieuwe (0/50 grams) regendeken, die ik nu heb ligt niet al te best. En dat voor eentje die wel eens lekker kan slopen, wanneer ze er zin in heeft.
xjessiesl schreef:Iemand ervaring met deze deken? Sprak mij wel aan, ook vanwege de korting die nu bij divoza is. Moet namelijk een nieuwe (0/50 grams) regendeken, die ik nu heb ligt niet al te best. En dat voor eentje die wel eens lekker kan slopen, wanneer ze er zin in heeft.
Jelleee schreef:xjessiesl schreef:Iemand ervaring met deze deken? Sprak mij wel aan, ook vanwege de korting die nu bij divoza is. Moet namelijk een nieuwe (0/50 grams) regendeken, die ik nu heb ligt niet al te best. En dat voor eentje die wel eens lekker kan slopen, wanneer ze er zin in heeft.
Ik heb deze ook, heel fijne deken. Ik heb de oude versie en de nieuwe (met die click n go sluiting), de nieuwe vind ik wat ruimer vallen. Ik moest iig een maat kleiner kopen dan paard normaal heeft.
prijs kwaliteit verhouding is zeker goed... Groot voordeel is dat de halzen in zeer veel maten is van groot naar heel klein, ik heb voor mijn pony een 160 met een xxs hals er aan. Gouden tip die ik gekregen heb, ik heb een select stay dry liner gekocht, dan heb je een losse deken die functioneert als zweetdeken en als je dus gereden hebt en je legt deze onder de irish turnout en dan heb je dezelfde functie als de smartex
minder kosten, meer functies ( zweetdeken los) en die liner kan je zelf wassen wat weer voordeliger is voor je portemonnee