Muze schreef:Oke. Ik vind t lastig
Er zitten ontzettend veel insecten en pony is wat jeukerig. Ook door stress van verhuizing en is bevangen geweest dus heeft eea te herstellen.. Maarja, deken die elke keer gatenkaas wordt is ook niks..
Is de rsih wel enigzins hufterproof dan?? Want de protector gaan misschien de insecten weer gemakkelijker door?
De RSIH was hier net zo hufterproof als mijn amigo bug buster. Totaal niet dus. Er zit ook geen ripstop in die dekens, dus ze trekken er zo een hele strook uit als je wat pech hebt. Ik stond mijn amigo net zoveel te repareren als mijn stalgenoot jaar rsih. Paarden stonden in dezelfde groep (merries).
Protector vorig jaar de hele zomer op gehad en geen enkele x moeten herstellen, nu, tweede jaar, een paar kleine gaatjes bij de kont (kleiner dan 2x2 cm).
De pasvorm is het wel idd niet helemaal, idd te lang in de eigen maat maar te krap op de borst en schouder in de maat kleiner. Maar ja, deze blijft tenminste heel. Het is geen exceemdeken maar hij beschermt volgens mij wel tegen alle andere steekbeesren. Manen en staat hevven ook zo’n nylon inzet stuk tegen schuren, maar misschien helpt dat ook wel tegen de knutteb. Mijn paard is geen echte excemer dus ik durf niet goed te zeggen in hoeverre de deken beschermt tegen knutten. Deken beschermt net wat beter dan de amigo big buster.