Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stamper schreef:Hier bij pony de 100 grams liner er onder uit gehaald.
Staat nu enkel weer op 100 grams. Twijfel alleen eventjes of ik haar weer zal scheren deze week.
Degene die het altijd doet kreeg ik mailtje van dat ze namelijk weer in de buurt is deze week.
En ze is wel weer wat gegroeid in haar vacht, maar vind het ook een vieze/vettige vacht om het zo maar even te zeggen. Misschien dat het komt van het zweten hoor.... Dus daar dub ik eventjes mee!
MoniekV schreef:Stamper schreef:Hier bij pony de 100 grams liner er onder uit gehaald.
Staat nu enkel weer op 100 grams. Twijfel alleen eventjes of ik haar weer zal scheren deze week.
Degene die het altijd doet kreeg ik mailtje van dat ze namelijk weer in de buurt is deze week.
En ze is wel weer wat gegroeid in haar vacht, maar vind het ook een vieze/vettige vacht om het zo maar even te zeggen. Misschien dat het komt van het zweten hoor.... Dus daar dub ik eventjes mee!
Misschien even wassen? Dat kan al veel schelen.
Jildau schreef:Mijne is gisteren geschoren en heeft een 200 grams regendeken op nu. Het ziet er zo koud uit met dat kale velletje maar volgens mij heeft hij het warm zat met deze temperaturen.
Hoe checken jullie goed of ze het warm genoeg hebben? Gewoon onder de deken voelen of de huid warm is?