Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Josien_ schreef:Misschien kun je eerst proberen borst en hals te scheren en mocht je daarna toch meer nodig denken te hebben dan haal je er meer af .
lincha38 schreef:Ik heb zelfde probleem. Al staat onze pony wel binnen snachts..maar geen luxe best wel tochtige stal. Scheren of niet? Vandaag na de les....echt doorweekt. Zweetdeken gebruikt en uiteindelijk laten rollen. Ik vind het een lastige keuze.
Jester_ schreef:Ik zou iig voor de hele hals gaan als je gaat scheren of racemodel. Als je fanatiek rijd gaat een streep onvoldoende zijn!
lelberse schreef:Jester_ schreef:Ik zou iig voor de hele hals gaan als je gaat scheren of racemodel. Als je fanatiek rijd gaat een streep onvoldoende zijn!
Maar als ik zijn hele hals doe moet zijn hoofd eigenlijk ook toch? Dat heb ik nog nooit gedaan en was ik ook niet van plan. Of kun je de hele hals doen en dan tot de bakstukken scheren?
Priscilla_90 schreef:wil paard lief vandaag helemaal scheren. hoeveel grams. zouden jullie dan op doen ? ik heb amigo bravo 200 gr met de nodige liners heb 2 halen 150 gr en 0 gr
lelberse schreef:Jester_ schreef:Ik zou iig voor de hele hals gaan als je gaat scheren of racemodel. Als je fanatiek rijd gaat een streep onvoldoende zijn!
Maar als ik zijn hele hals doe moet zijn hoofd eigenlijk ook toch? Dat heb ik nog nooit gedaan en was ik ook niet van plan. Of kun je de hele hals doen en dan tot de bakstukken scheren?
Citaat:Je kan het hoofd helemaal niet doen, maar tot de bakstukken maakt een mooi verloopje hoor!
nicky_rilana schreef:Priscilla_90 schreef:wil paard lief vandaag helemaal scheren. hoeveel grams. zouden jullie dan op doen ? ik heb amigo bravo 200 gr met de nodige liners heb 2 halen 150 gr en 0 gr
Ligt een beetje aan je paard. De mijne stond al met 700 gram. Maar had het ook koud. Sommige hebben het nou eenmaal sneller koud dan de andere. Wat heb je nu op liggen? Of nog helemaal niks?
nicky_rilana schreef:Priscilla_90 schreef:wil paard lief vandaag helemaal scheren. hoeveel grams. zouden jullie dan op doen ? ik heb amigo bravo 200 gr met de nodige liners heb 2 halen 150 gr en 0 gr
Ligt een beetje aan je paard. De mijne stond al met 700 gram. Maar had het ook koud. Sommige hebben het nou eenmaal sneller koud dan de andere. Wat heb je nu op liggen? Of nog helemaal niks?