Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:ik heb de gewone smartex, op zich een superfijne deken die heel goed ademt, maar op een of andere manier gaan bij mijn merrie de bucas dekens altijd toch wat scheef liggen en trekken...
ik heb nu ook een 100 grams rambo en die ligt net wat fijner, wat losser
Lui_ schreef:Ik heb de 150 gram op, ze is ook geschoren en hier voelt ze goed onder.
lauraatjxx schreef:Mijn pony heeft ondertussen zo'n dikke vacht dat hij het te warm heeft onder een ongevoerde regendeken.. maandag wordt hij geschoren, zit nog te twijfelen wat voor deken ik hem dan op doe.. ik heb verder een 100 gram, 150, en 200. Ik hoop dat ik het hier mee red deze winter
lemanthia schreef:ik zou lekker scheren. halsdeken is niet noodzakelijk maar de vaht komt op de hals dan wel sneller terug
Tancreda4 schreef:Nouvel schreef:ik heb de gewone smartex, op zich een superfijne deken die heel goed ademt, maar op een of andere manier gaan bij mijn merrie de bucas dekens altijd toch wat scheef liggen en trekken...
ik heb nu ook een 100 grams rambo en die ligt net wat fijner, wat losser
Mijn smartex doet dat ook, iets naar achteren & scheef. Denk dat dat door de fleece voering komt.
Mijn bucas Irish dekens blijven wel als een huis liggen.Lui_ schreef:Ik heb de 150 gram op, ze is ook geschoren en hier voelt ze goed onder.
Wat een wereld van verschil! Mijn merrie - ongeschoren - heb ik onder 200 gezet. Ik vond haar steeds te koud onder haar Smartex. En jij geschoren 150 en prima eronder. Grappig hoe die paarden verschillen he![]()
Al staat de mijne wel de hele dag buiten. Weet niet of dat bij jou ook het geval is, of meer op stal?
Mijn shetpony voelt heerlijk warm in haar blote kont. Die heeft echt een vacht om op de noordpool nog te overleven