Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sjakie schreef:@sidneey; http://www.whoa.nl/scheren.htm

Bonny4life schreef:ik had nog een vraag, ik wil mijn pony sedelin geven maar hoe weet je hoeveel cc je moet geven? ik moet er overigens nog aan zien te komen hoor, maar ik vroeg me dat af en hoe weet ik dan hoe zwaar mijn pony is? (d-pony welsh k van 1,47 normaal gebouwd)
Mexx2 schreef:dan vind ik €20,- redelijk!!
ik laat iemand het doen,die neemt scheermachine mee,en dan betaal ik €50,-
.
.

maar hij heeft een vrij snelle haargroei, wat niet fijn is tijdens de trainingen in de winter
Maar heb dus geen zin in een nog drukker paard.

claudia23 schreef:**roept nu erg hatd:D**
wie kan mij uit de brand helpen, en scheert omgeving Hengelo?
loulou schreef:ik zou persoonlijk een 2,5 jarige nog niet scheren. maar goed, moet je helemaal zelf weten natuurlijk
een 300 grams vind ik nu nog te warm.
als je nu al begint met 300 heb je als het echt vriest dalijk 4 dekens nodig.
zo nu dus beginnen met 200 grams. als het nog wat kouder wordt de 300 grams. en als het echt heel koud is beide dekens.
CCCCorine schreef:Bonny4life schreef:ik had nog een vraag, ik wil mijn pony sedelin geven maar hoe weet je hoeveel cc je moet geven? ik moet er overigens nog aan zien te komen hoor, maar ik vroeg me dat af en hoe weet ik dan hoe zwaar mijn pony is? (d-pony welsh k van 1,47 normaal gebouwd)
Bij de spuit zit een bijsluiter waar het precies op staat. Ik denk dat je er via de Uithof nog wel aan kunt komen. Bonny zal denk ik zo'n 350-400 kilo zijn.
Bonny4life schreef:Bij de spuit zit een bijsluiter waar het precies op staat. Ik denk dat je er via de Uithof nog wel aan kunt komen. Bonny zal denk ik zo'n 350-400 kilo zijn.

loulou schreef:claudia23 schreef:**roept nu erg hatd:D**
wie kan mij uit de brand helpen, en scheert omgeving Hengelo?
ik wil best naar hengelo komen, maar dan betaal je wel reiskosten vergoeding.
voor prijzen kun je pmen.