Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zirano schreef:Als je een patroon wilt maken kun je dit van te voren met stoepkrijt erop tekenen
Messen zijn meestal na 6 paarden scheren niet meer zo scherp. Doe altijd na het scheren het apparaat schoonmaken en leg de messen in olie gedrenkt en daarna in vetpapier(bakpapier( weg
Zirano schreef:Als je een patroon wilt maken kun je dit van te voren met stoepkrijt erop tekenen
Messen zijn meestal na 6 paarden scheren niet meer zo scherp. Doe altijd na het scheren het apparaat schoonmaken en leg de messen in olie gedrenkt en daarna in vetpapier(bakpapier( weg
Jippyhorse schreef:Pony is gisteren voor het eerst geschoren, zonder verdoving en ze was ontzettend braaf, ze stond er half slapend bij.
Vanavond springles waar we altijd onder het zadel heen gaan (20 minuutjes stappen), maar ik heb qua uitrijdekens alleen een waterdichte met fleecevoering. Is dit warm genoeg of moet ik er dan nog een fleecedeken onder doen ofzo?
carolina1278 schreef:Jippyhorse schreef:Pony is gisteren voor het eerst geschoren, zonder verdoving en ze was ontzettend braaf, ze stond er half slapend bij.
Vanavond springles waar we altijd onder het zadel heen gaan (20 minuutjes stappen), maar ik heb qua uitrijdekens alleen een waterdichte met fleecevoering. Is dit warm genoeg of moet ik er dan nog een fleecedeken onder doen ofzo?
Als je blijft bewegen is het warm genoeg hoor, zodra het paard stil staat, dus bij stal zou ik er een fleecedeken op gooien voordat je de echte deken erop doet, kan hij even uitwazemen en daarna lekker met de dikke deken op stal/land