Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Marisje76 schreef:als je de buik eruit scheert moet hij echt wel een deken op..google eens op scheerpatronen daar staat een mannetje naast met hoeveelheid kleren dan kun je vergelijken.
as je echt geen dekens wil kan je onderkant hals en halve borst scheren dat gaat prima dat doe ik ook
Unique6 schreef:Hallo,
Ik wil hier ook graag een vraag stellen. Ik zou graag mijn pony scheren, maar ik wil absoluut geen dekens. Dus welk patroon kan ik scheren zonder dekens nodig te hebben? Ik dacht zelf iets van een soort strook van de borst tot het achterbeen, dus onder de buik helemaal kaal en een stukje van de benen. Ik wil dat hij zijn warmte tijdens het werken kwijt kan, maar geen kou vat als hij buiten staat. Iemand tips?
Nadiine__x schreef:misschien een beetje een domme vraag maar mijn scheer olie is bijna op.
en nou vroeg ik mij af wat dat voor olie is en of het überhaupt wat uitmaakt of dat ook gewoon bijv. olijfolie kunt gebruiken?
ik moet namelijk even nieuwe halen maar weet niet waar of wat
nicky_rilana schreef:Nadiine__x schreef:misschien een beetje een domme vraag maar mijn scheer olie is bijna op.
en nou vroeg ik mij af wat dat voor olie is en of het überhaupt wat uitmaakt of dat ook gewoon bijv. olijfolie kunt gebruiken?
Olijf olie weet niet of dat zo goed is voor je apparaat, maar gewoon machine olie. De schoenmaker heeft die wel. En ik denk automaterialen zaak, een een slijperij waar je je messen laat slijpen.
Nadiine__x schreef:misschien een beetje een domme vraag maar mijn scheer olie is bijna op.
mooneye15 schreef:Ik ga mijn paardje scheren omdat hij heel snel nat is tijdens het rijden.
Nu ben ik aan het twijfelen of ik hem helemaal zou scheren of een jagerpatroon (dat hij soort van dekentje op zijn poep heeft) wat zouden jullie doen (het gaat niet echt om de mooiheid maar gewoon dat hij geen last meer heeft van zweten)