Amor heb ik gister geschoren en staat nu met een regendeken op het land, vanochtend had hij nog een fleecedekentje eronder. Maar zolang dit weer is staat ie alleen met een gevoerde regendeken en voor de nacht kijk ik wat ik doe om 10 uur vanavond.
bij ons zijn ze net weer onder de regendeken, staan s'nachts buiten zonder schuil. het wordt hier 8 graden en een beetje wind. Als de nachten boven de 10 worden, blijven ze af.
Lekker hoor, die nazomer. Spaart stro, ha ha!
Pinda_Dipje
Geplaatst: 24-09-11 22:35
Bij mij staan ze beiden zonder deken momenteel. Tot vannacht hebben ze met een 0 grams regendeken gestaan, maar op dit moment vind ik dat te warm.
Gilalh
Geplaatst: 25-09-11 09:13
Ben vorige week met een fleece deken begonnen voor de nacht, bij ons staan de paarden wel op stal 's nachts. Stallen zijn wel buiten. Als ze echt binnen zouden staan dan hadden ze nog niets op.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die met zulk mooi weer de deken er af halen Hoe vaak zie je die arme stumpers op zo'n dag met hun dikke kleed op in de zon staan puffen....
wij hebben vijf graden gehad vannacht, mn shets doen het tot nu toe nog goed overdag met hun dikke vacht. hoop dat ze niet gaan zweten van de week, vlecht wel de manen in om het koeler te kunnen hebben
Hier een zomerdeken. Als de deken eenmaal op is.. Gaat die er niet meer af.. Als Warempel de vacht zo behoudt dan scheer ik hem niet, anders gaat de machine erop!
ik heb hem nu dekenloos , baal wel normaal laat ik de deken er idd ook op als hij er eenmaal op ligt . alleen is het nu echt te warm ... wie had dit ook verwacht ... vorige week stond ie nog onder 100 grams , liepen wij in onze winterjas en nu loop je weer in je tshirt buiten
De geschorene staat lekker zonder dek dag en nacht, gisteren was het zo lekker nog dat ik m afgelaten heb. Vandaag is het iets minder maar de rest van de week zon zon zon