Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joolien schreef:Mizsz_Kitty schreef:Tuurlijk kunnen ze zonder deken, maar wil je de vacht wat tegen houden zal je al moeten beginnen. En anders over een paar weken scheren en dan een deken opdoen.
Ik scheer liever niet, dus zit er een deken op. En mijn paard heeft het er zelfs vandaag met 19 graden(wel veel wind) niet heet onder.
Hoor je wat je zelf zegt? Het is 19 graden! Jouw paard gaat nu echt geen vacht aanmaken hoor.
Vala schreef:@Joolien, paarden maken geen vacht aan op basis van temperatuur maar op basis van de korter wordende dagen. Daarbij is het per paard verschillend hoeveel vacht ze krijgen, bij ons op stal staan er ook al een paar met 'berevelletjes".
Natasjaa schreef:Vala schreef:@Joolien, paarden maken geen vacht aan op basis van temperatuur maar op basis van de korter wordende dagen. Daarbij is het per paard verschillend hoeveel vacht ze krijgen, bij ons op stal staan er ook al een paar met 'berevelletjes".
En als ze dan op stal binnen ook nog in het donker staan gaat het dubbel zo hard kan ik je vertellen...
jamiroquai schreef:Ha ha, dat wordt stapelen!!!!!!!!!![]()
Meerdere dekens over elkaar isoleren wel goed, maar al die gespen lijken me voor een paard toch niet zo lekker zitten?
Ik heb geen idee hoeveel grams ik heb, maar voor vorog jaar was hij warm genoeg- wel met dikke wintervacht.Dus dit jaar wordt-ie deken dikker!