Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Heeft hier toevallig iemand ervaring met de Horseware trot deken?
Valt deze veel smaller dan de andere Horseware dekens of valt dat mee?
Ik zoek een deken voor een paardje dat aan de voorkant nog vrij smal is, heeft nu een Bucas freedom op en die zit goed, maar daar kan geen hals aan...
Van de Bucas heeft ze 185, wat is dan wijs van de trot, dezelfde maat of een maatje groter?
tiwi1969 schreef:Heeft iemand ervaring met het merk Global als het gaat om outdoor dekens?
Mijn BR deken heeft een klein scheurtje, die wil ik repareren maar heb dan wel even een andere deken nodig. Nu kan ik via MP een Global van een maand oud overnemen voor 30 euro. Zou een deken voor erbij zijn, maar mijn paard moet er wel overdag mee naar buiten kunnen ook als het begint te regenen.
Nouvel schreef:oh ook nog een optie...![]()
is die er zo dik met hals en net zo betaalbaar?
ben zelf niet zo bucas fan, meer horseware, vandaar nooit aan gedacht, zal eens neuzen...
JenniferU schreef:MoniekV schreef:De halsaansluiting is toch gewoon hetzelfde?
Nee bucas heeft klitteband en horseware ringen.
Waardoor bij mij bijnde horseware dekens het inregende op de schoft met harde wind. Bucas sluit op mijn paard mooier aan qwa hals
Citaat:al mijn amigo's hebben klitterband en dan haken. Dus eerst dichtplakken en dan de haken.