Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was ook niet echt de bedoeling dat ze naar buiten ging. Maar blijkbaar vonden ze op stal dat het nog wel even ging.
) onder 100 grams. begint wel echt koud te worden en die regen en wind maken het niet beter..
) en weer terug buiten gezet maar dan met een 100 grams onderdeken eronder en een hals eraan (tegen inregenen) en ee hele dot verrukkelijk hooi zodat ze blijft eten
Muts.
Michelle77 schreef:Hier is het drama, er is bijna 90mm regen gevallen sinds vannacht. Normaal valt dat nieteens in heel oktober.
Alle weilanden onder water, sloten stromen bijna over etc. Winkelcentrum in de buurt stond blank.
Net zowaar wat droger, dus mijn lange regenjas aan gedaan en een stukje gewandeld met paard.
Hij staat onder een 250grams nu, voelde goed aan.
Linnx schreef:Drama hier.. paarden mogen de hele week niet de wei op omdat het te nat is en ze dan alles kapot lopen
kan iemand mij nou is uitleggen waarom mensen dat doen om het weiland te sparen? Als je ze nou binnenhoudt omdat je bang bent dat ze zichzelf bezeren, ja dat is nou weer een ander verhaal. Maar ze binnenhouden omdat het gras stukgaat vindt ik toch een beetje raar...