Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FahyaFemke schreef:angela: heb je dan gewoon een zweetdeken onder je 0grams regendeken?
Joolien schreef:_San87_ schreef:Rio staat onder een 50 gram deken. Dit omdat hij erg verkouden is door het rare weer. Ik wil hem niet ziek hebben, dus dan maar ietsje te warm ingepakt...
Ze worden juist eerder ziek als ze het te warm hebben
jamiroquai schreef:Ik heb de regendeken er nu op. Het is wel veel te warm, maar hij schijn niet te zweten omdat de wind op het open veld best fris is.
Maar de nachten zijn 6 tot 8 graden en vochtig. Dan is een dun dekentje toch net wat aangenamer...
Mizsz_Kitty schreef:Tuurlijk kunnen ze zonder deken, maar wil je de vacht wat tegen houden zal je al moeten beginnen. En anders over een paar weken scheren en dan een deken opdoen.
Ik scheer liever niet, dus zit er een deken op. En mijn paard heeft het er zelfs vandaag met 19 graden(wel veel wind) niet heet onder.
wendyke schreef:nou ik heb de mijne ook onder een 0 grams regendeken en er zijn er genoeg bij ons op stal die al dikker in de haren schieten en haren aanmaken doen ze ook met 19 graden want de dagen worden korter en daar heeft het ook mee te maken