Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spenk schreef:Felien_Kyra schreef:Meer mensen die voor het eerst in jaren geen vliegendeken nog op hebben gehad?
Ik heb nog weinig steekvliegen hier gezien in de achterhoek. Althans echt veel minder dan normaal in de zomer.
Dat kan hier echt niet. Steekvliegen niet veel maar wel 1000en gewone vliegen.
manzano schreef:Ik zie nu de 40gr bij PE zelf inderdaad (ik zat op site van Decathlon, daar hebben ze allen de 50gr). Die 40 is met die snug fit hals zo te zien. Hoe bevalt dat? Ik zoek nog een losse hals en ben echt heel benieuwd hoe dat zit en of het geen schuurplekken geeft aan de manen.
manzano schreef:Ik zie nu de 40gr bij PE zelf inderdaad (ik zat op site van Decathlon, daar hebben ze allen de 50gr). Die 40 is met die snug fit hals zo te zien. Hoe bevalt dat? Ik zoek nog een losse hals en ben echt heel benieuwd hoe dat zit en of het geen schuurplekken geeft aan de manen.
Connaisseur schreef:6.3/191, paard is zo'n 164cm.
Bucas anniversary paste niet, te krap bij de borst. Terwijl de sunshower, competition en shamrock prima passen. En amigo regen en winterdekens passen ook goed. Maar vliegendeken en de summer series zakken naar achter. Alles 6.3/191.
Ellende zeg die dekens
Wil eigenlijk voor de winter de bucas turnhout terug maar vraag of af of die wel gaat passen