Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Die wollen deken vind ik zelf wel beduidend minder dan de rambo deken. Die stof is echt ideaal! Ik had zondag mijn paard helemaal gewassen (ongeschoren) zet hem onder die deken en na een 3 kwartier was hij kurkdroog.
Is ook de enige deken waarvan de hals niet afzakt op de trailer ik vind het ideaal
Shar_Angel schreef:Shar_Angel schreef:
ik heb een vraag.
ik heb mijn pony nog nooit geschoren en wil het nu ik haar op stage mee neem en elke dag met haar bezig ga zijn toch wel uit d'r winterjas halen.
Nu kom ik bij een deken. ze komt op een binnen stal te staan en ik wil haar wel vaak genoeg buiten zetten. welk grams deken is goed genoeg en wat is jullie ervaring van naar binnen naar buiten zetten?
Ik had er 1 gekocht via FB maar helaas heeft die gene het niet compleet geleverd en viel het deken erg kleinnu dus een vanuit de ruitershop kopen!
wat is een goed deken maar wel betaalbaar. ik betaal alles zelf met m'n AH baantje en heb ongeveer 80 gespaard. wil natuurlijk liever minder uitgeven maar wat niet gaat, gaat niet. mijn paard staat voorop zij is het belangrijkst en mag het niet te koud of te warm hebben.
Alvast bedankt!!
Shar_Angel schreef:Ik wil alleen weten wat andere mensen hebben. Je gooit ook geen 3 verschillende dekens per dag op lijkt me? Wil gewoon een outdoor waar ze mee buiten kan staan en binnen mee kan. Ze is alleen overdag een paar uur buiten en daarna weer op stal.ik ken op mijn manege eigenlijk bijna niemand die steeds switcht
Cardy schreef:carolina1278 schreef:Ik heb deze
http://www.bokt.nl/markt/ad/380018/kaba ... n-met-hals
En deze zonder hals
http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... choco?N=15
Ik vind die eerste super mooi! Vind alleen die flap aan de voorkant niet fijn als ik rijd.. jammer, even verder zoeken haha.
MoniekV schreef:Yvank_ schreef:Die wollen deken vind ik zelf wel beduidend minder dan de rambo deken. Die stof is echt ideaal! Ik had zondag mijn paard helemaal gewassen (ongeschoren) zet hem onder die deken en na een 3 kwartier was hij kurkdroog.
Is ook de enige deken waarvan de hals niet afzakt op de trailer ik vind het ideaal
Mijn voorkeur gaat ook naar Rambo omdat dat beter ligt dan Bucas, al vind ik de gladde buitenkant van de shamrock wel weer ideaal.
Shar_Angel schreef:Shar_Angel schreef:
ik heb een vraag.
ik heb mijn pony nog nooit geschoren en wil het nu ik haar op stage mee neem en elke dag met haar bezig ga zijn toch wel uit d'r winterjas halen.
Nu kom ik bij een deken. ze komt op een binnen stal te staan en ik wil haar wel vaak genoeg buiten zetten. welk grams deken is goed genoeg en wat is jullie ervaring van naar binnen naar buiten zetten?
Ik had er 1 gekocht via FB maar helaas heeft die gene het niet compleet geleverd en viel het deken erg kleinnu dus een vanuit de ruitershop kopen!
wat is een goed deken maar wel betaalbaar. ik betaal alles zelf met m'n AH baantje en heb ongeveer 80 gespaard. wil natuurlijk liever minder uitgeven maar wat niet gaat, gaat niet. mijn paard staat voorop zij is het belangrijkst en mag het niet te koud of te warm hebben.
Alvast bedankt!!