Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angela schreef:Ik zie dat meerdere paarden al geschoren zijn. Zaten ze dan nu al dik in de vacht? Mijn vorige paard moest ook altijd geschoren worden, maar dat was nooit eerder als november (daarvoor al wel een deken op).
Angela schreef:Ik zie dat meerdere paarden al geschoren zijn. Zaten ze dan nu al dik in de vacht? Mijn vorige paard moest ook altijd geschoren worden, maar dat was nooit eerder als november (daarvoor al wel een deken op).
Caily schreef:Maar in principe dus enkel ongevoerde regendeken als ik het goed begrijp pien_2010?
lemanthia schreef:Qin: bij de fjord van een stalgenoot lag vorig jaar een kerbl op erg mooie fijne deken!
Mijne is begin septbemer geschoren maar Al weer behoorlijk dik in het vacht. Vandaag een baan uit de Hals gehaald. En begin November scheer ik haar nog een keer.
SharonIndezz schreef:Die kerbl's zijn idd hele fijne goede dekens! Verkopen erg goed hier