Maar zal morgen overdag nog even buiten wandelen. Dat is een goeie.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:manzano schreef:[ [url=m/bXbS4M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo toont hij iets lang. Maar volgens mij trekt hij niet. En ga denk ik liever testen met een deken van 130 euro dan 330
Heb deze ook voor mn andere paard en vind hem sowieso heel fijn en goede kwaliteit.
Welk dek is dit?
Iris1702 schreef:Ik heb hem nog niet eerder gezien maar ga hem wel even onthouden, maar voorkeur gaat uit naar de borstverbreder gezien het kostenplaatje heb nog een practisch nieuwe deken, maar als dat geen goede oplossing is zal er toch iets anders moeten komen. Dus ik hoor graag ervaringen
Citaat:De paardendekens en toebehoren hebben bij HypoStore volledige garantie op fabricagefouten en bijvoorbeeld loslatende stiksels. Deze garantie is geldig tot 1 jaar na aankoop op vertoon van het aankoopbewijs. Bij dekens die niet volgens de voorschriften zijn bewaard of gewassen vervalt de garantie, bij sommige merken zoals Horseware (Rambo, Amigo) en Bucas geldt een langere garantie van 2 of 3 jaar na registratie. Bij het wassen van dekens moet er rekening mee gehouden worden dat waterafstotende coating sneller kan slijten en deze dus onderhouden moet worden met bijvoorbeeld Bucas Rug Conditioner.
manzano schreef:Ah zonde!
Horseware is trouwens een ingewikkelde, want die verkopen geen wasmiddel meer. Dus de wasserijen adviseren nu bucaswash, maar vraag me af wat dat doet met je garantie.
Muze schreef:Hw maar 3000? Wat maakt deze dekens dan eigenlijk zo immens populair? Ik dacht altijd dat dit te maken zou hebben met de grote waterdichtheid.
Maar voor 3000 kolom kan je net zo goed bijvoorbeeld een pagony of epplejeck deken nemen.
Muze schreef:Hw maar 3000? Wat maakt deze dekens dan eigenlijk zo immens populair? Ik dacht altijd dat dit te maken zou hebben met de grote waterdichtheid.
Maar voor 3000 kolom kan je net zo goed bijvoorbeeld een pagony of epplejeck deken nemen.
Yenni schreef:Ik twijfel waar ik goed aan doe. Pony is 20 jaar en staat 24/7 buiten. Bij een matige tot zware regenbui staat hij te trillen. Bij de hele dag regen trilt hij heel erg. Hij krijgt dan extra hooi en word in zn schuilhuisje gezet (staat er bij regen nauwlijks in).
Laatst heb ik heb gereden om warm te worden, hij trilde voor mij te erg.
Wat raden jullie aan, regendeken op of vliegendeken met waterdichte rug?