Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Valt die regen liner van de vliegendekens van Horseware hetzelfde als de normale liners? Mijn paard heeft een 6'3 Protector die prima zit, maar de 6'3 regenliner paste hij echt helemaal niet. Veel te krap bij de hals, waardoor de liner ver naar voren ging zitten en daardoor aan de achterkant weer niet vast kon en veel te kort was...
Ik heb een Rambo Supreme regendeken en zou het jammer vinden als hij geen van de normale liners zou passen.
mavantos schreef:Valt die regen liner van de vliegendekens van Horseware hetzelfde als de normale liners? Mijn paard heeft een 6'3 Protector die prima zit, maar de 6'3 regenliner paste hij echt helemaal niet. Veel te krap bij de hals, waardoor de liner ver naar voren ging zitten en daardoor aan de achterkant weer niet vast kon en veel te kort was...
Ik heb een Rambo Supreme regendeken en zou het jammer vinden als hij geen van de normale liners zou passen.
MarjanB schreef:De v sluiting is juist voor wat bredere borst. De disk valt juist wat smaller toch?
Wel grappig lorette dat die van jou 185 hebben met hun 163. Amy is 145 en past nog net 185maar goed die is goed breed
Figo88 schreef:En toch heb ik nog steeds liever dit weer dan 30+ graden![]()
![]()
Sintara schreef:Ja ik ben benieuwd. Ik was een beetje afgeknapt op de Google translate omschrijvingen, zo moeilijk te zien welke welke is zo, maar het lijken me wel fijne dekens opzich
manzano schreef:Ben benieuwd! Vind ze er op de productfotos nooit mooi uit zien. Ben benieuwd hoe jij ze vindt!
LisaaSophie schreef:Ik heb meerdere soorten modellen 0 grams dekens van premier equine besteld bij decathlon. Ik wil het verschil in pasvorm is bekijken.
Als mensen interesse hebben, omdat ze ook benieuwd zijn naar de pasvorm, kan ik foto’s maken?
Ik weet niet of iemand het interessant vindt?
Ik zoek al een tijdje naar de perfecte deken, maar perfect heb ik nog niet gevonden zelf.. dus ik ben nu weer even bezig met onderzoeken of dit merk wat kan zijn voor ons.
Marigo schreef:LisaaSophie schreef:Ik heb meerdere soorten modellen 0 grams dekens van premier equine besteld bij decathlon. Ik wil het verschil in pasvorm is bekijken.
Als mensen interesse hebben, omdat ze ook benieuwd zijn naar de pasvorm, kan ik foto’s maken?
Ik weet niet of iemand het interessant vindt?
Ik zoek al een tijdje naar de perfecte deken, maar perfect heb ik nog niet gevonden zelf.. dus ik ben nu weer even bezig met onderzoeken of dit merk wat kan zijn voor ons.
Ja ben ook erg benieuwd! Welke maat of maten heb je besteld? En wat is maat/postuur van je paard? Dat is ook wel fijn om ter vergelijking te zien