Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArlandoO schreef:Mijn haf staat nu ook al onder de 0grams deken, ik was een beetje bang met het zonnetje overdag dat hij zou staan te zweten, maar hij doet het er prima op gelukkig
Lynn_x schreef:_bloempje_ schreef:Wat jij ook zegt mijne staat met min 10 ongeschoren snachts echt onder 500 grams en de jouwe is geschoren en dan 800 grams!
precies, zo heel raar vind ik 800 niet..
amber_steph schreef:Ik zit toch wel te twijfelen.
Mijn paard heeft nu een deken op ongevoerd, die had het gewoon lekker onder zijn deken toen ik aankwam, en die maak ook geen dikkere vacht aan.
De shet is een ander verhaal.
ze stonden een uurtje binnen toen ik aankwam, en meneer stond gewoon klam.
En het is gewoon niet normaal, ik kan niet eens 5 minuten werken, of meneer is nat.
Zit dus nu wel te twijfelen of ik dus hem al zal scheren.
Hij werkt 3x in de week, waarvan 1x intensief.
Wat raden jullie mij aan?
Linda_Bien schreef:Ik vind dat ook niet raar hoor. Mijne staat overdag buiten en 's nachts in een binnenstal en staat de hele winter zo'n beetje onder 500 grams en als het echt -10 wordt gerust nog een 300 erbij hoor. Ze heeft zelfs wel eens daartussen nog een wollen halsdeken gehad. Heeft ze het ooit te warm gehad? Absoluut niet, ze heeft het nodig, ik houd het elke dag nauwlettend in de gaten. En ze heeft een geweldig mooi glad zacht en glanzend vachtje in de winter zonder te hoeven scheren! Iedereen heeft zo z'n eigen ding. Ik begin altijd heel vroeg met dekens dus ze is er aan gewend.
jaimy92 schreef:Vind 200 grams nu echt nog teveel hoor, wat gooien jullie dan op als het van de winter echt -10 ofzo word??
Ik hoorde trouwens dat t van het weekend weer tegen de 20 graden word.. Het is echt heel wisselend!