Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiwabalia schreef:Connaisseur schreef:Gezien je ervaring Wiwabalia, zou het qua warmte niet veel schelen met een 0 grams denk je?
Dat een 0 grams warmer is?
Saaams schreef:Ik had vermoeden ook inderdaad dat hij daar wat strak lijkt maar ze heeft wel ruimte.
Disc oogt stevig. Geen goedkoop of licht plasticje.
[ [url=m/EzQW6L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fN6tno.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Zoals beloofd, de Autumn Series!
[ [url=m/ZCgd4R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel erg of ik deze op hou en morgenochtend wisselen of nu al de Summer Series gewoon opdoen.
Hij kwam net overigens weer aangenaam onder de summer vandaan. Rug aangenaam warm, zijkant netjes koel.
Celebi schreef:Zoals beloofd, de Autumn Series!
[ [url=m/ZCgd4R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twijfel erg of ik deze op hou en morgenochtend wisselen of nu al de Summer Series gewoon opdoen.
Hij kwam net overigens weer aangenaam onder de summer vandaan. Rug aangenaam warm, zijkant netjes koel.
Wiwabalia schreef:Connaisseur schreef:Gezien je ervaring Wiwabalia, zou het qua warmte niet veel schelen met een 0 grams denk je?
Dat een 0 grams warmer is?
Celebi schreef:Valt hier exact als de Rambo en Rhino voor zover ik weet. Enige is dat het hals stuk krap is. De onderste sluiting wil daarvan niet dicht. Maar goed daar verzin ik nog wel een keer wat op. Grote nek voor een pony.
manzano schreef:Celebi schreef:Valt hier exact als de Rambo en Rhino voor zover ik weet. Enige is dat het hals stuk krap is. De onderste sluiting wil daarvan niet dicht. Maar goed daar verzin ik nog wel een keer wat op. Grote nek voor een pony.
Ah ok.
Ik heb 2 ponys met 6.0 en paard met 6.3. Heb 1 summer series in 6.3 maar die passen de ponys perfect. Voor paard te klein... Heel apart
Nouvel schreef:manzano schreef:
Ah ok.
Ik heb 2 ponys met 6.0 en paard met 6.3. Heb 1 summer series in 6.3 maar die passen de ponys perfect. Voor paard te klein... Heel apart
Ik heb voor mijn Lipizzaner alles in 6.0 en de summer met de v sluiting is voor hem eigenlijk net wat aan de wijde kant voor…
Verschilt zo per paard hoe alles valt…
Ik heb niks met die disc sluitingen, maar ik vermoed die dat die bij hem wel eens mooier voor kunnen vallen dan de v, net wat minder ruim.
manzano schreef:Klopt, maar heb ook de Rambo Supreme en rambo protector. Allemaal met dezelfde V sluiting. Dus vraag me af of ik niet gewoon een maatfoutje heb in die deken.
Zal wel beginnen met de koop van 6.3. Heb ik altijd wel een paard die het past haha.
manzano schreef:Klopt, maar heb ook de Rambo Supreme en rambo protector. Allemaal met dezelfde V sluiting. Dus vraag me af of ik niet gewoon een maatfoutje heb in die deken.
Zal wel beginnen met de koop van 6.3. Heb ik altijd wel een paard die het past haha.