Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yenni schreef:Hallo,
Ik hoop dat ik mijn vraag juist stel hier... mijn pony draagt dekens omdat hij geschoren is alleen de dekens schuren op de schouders (het haar is weg verder niets). Nu zei een stalgenootje: je moet een borstbeschermer kopen. Hij staat nu al een 2 of 3 weekjes zo en ik maak het nu tijdelijk glad met anti-klit. Ik wil dus een borstbeschermer. Alleen welke maat moet je daarvoor kopen?
Yenni schreef:De deken schuurt hier:
[ [url=m/AZq3Pn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil er absoluut geld aan uitgeven maar geen 200 euro. De dekens van nu zijn van eppeljeck eigen merk..
Zou een deken met hoge hals/halve hals ook werken? Of eeb tussenstukje tussen de voor sluiting? Zodat dat wat groter word en zo niet schuurt?
RianneH schreef:En de DR deken heeft ook een V-voorsluiting en kost nog geen 100,-. Daarnaast zijn er nog veel meer merken met dekens met een halve hals kwam ik achter. Kort rondje EJ geeft al wat opties. Of tweedehands, ik heb een Rhino Wug gekocht voor 60,- laatst.
Yenni schreef:De deken schuurt hier:
[ [url=m/AZq3Pn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil er absoluut geld aan uitgeven maar geen 200 euro. De dekens van nu zijn van eppeljeck eigen merk..
Zou een deken met hoge hals/halve hals ook werken? Of eeb tussenstukje tussen de voor sluiting? Zodat dat wat groter word en zo niet schuurt?