Enige minpunt vind ik dat een van de buiksingels nogal scherpe randen heeft. Zal eens bij de winkel vragen of dat bij allemaal zo is. Herkent iemand dat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Volgens mij ligt de Rambo wel prima!
Enige minpunt vind ik dat een van de buiksingels nogal scherpe randen heeft. Zal eens bij de winkel vragen of dat bij allemaal zo is. Herkent iemand dat?
[ [url=m/iNvULM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Umr01Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lx3GqX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cm50p0.jpg]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:Met hoofd aan de grond doet hij dit.
De naad van de deken ligt echt wel op de staartwortel, en de staartflap geeft volgens mij wel voldoende bescherming toch voor die billen zo.
Maat groter wordt echt te lang denk ik.
[ [url=m/fgpfRh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nd0xW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aNlhYX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Po57cn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Die eerste heb ik! Geweldig ding! Heel dun stofje maar wonder boven wonder blijft ie hier al een flinke tijd heel in een heftige kudde. Is ook echt heel goed waterdicht. Alleen bij dagenlange regen moet ie eigenlijk wel af en toe gewisseld worden. Voor de nacht een andere dan overdag bijvoorbeeld. Op een gegeven moment trekt het water namelijk van het gaas omhoog de deken in en wordt ook de rug van de deken nat. Al is de rug van mijn paard er nog nooit nat onder geweest, ook niet met de hoosbuien van de afgelopen weken. Ben er echt heel blij mee. Heb de Autumn series vandaag binnen gekregen om af te wisselen met dag/nacht voor de echt vieze dagen.
Autumnn schreef:Hé hoi, ik kom even onder de meeleessteen vandaan. Heeft 1 van jullie ervaring met 1 van deze dekens?
https://www.agradi.nl/rambo-summer-seri ... gLUafD_BwE
https://www.agradi.nl/lemieux-vliegende ... gLqDvD_BwE
manzano schreef:Autumnn schreef:Hé hoi, ik kom even onder de meeleessteen vandaan. Heeft 1 van jullie ervaring met 1 van deze dekens?
https://www.agradi.nl/rambo-summer-seri ... gLUafD_BwE
https://www.agradi.nl/lemieux-vliegende ... gLqDvD_BwE
Ik heb de eerste ook en heb dezelfde ervaring als Celebi.
Wat betreft de 2e.... erg mooie deken. Ik verwacht wel dat hij warmer is dan de eerste. a. omdat de mesh aan de zijkant dichter/minder luchtig is en b. omdat de bovenkant echt van regendekenmateriaal is ipv softshell (en ook nog eens donker van kleur, wat met de zon warmer is). Wel is het een prachtige deken.
Pasvorm is van beiden totaal anders, dus als je twijfelt zou ik ze misschien beiden bestellen om ook te kunnen kijken welke beter ligt op je paard, want dat is natuurlijk belangrijkste.
Celebi schreef:Ik heb net de Autumn series uitgepakt. Mooi ding! Echt precies een middenweg tussen een 0 grams regendeken en de Summer Series. Alleen de voorkant heeft gaas, de zijkanten niet. Een groot deel is dezelfde soft shell stof als de summer series alleen vanaf de helft wordt het een 'gewone' dunne regendeken. Ik denk voor overdag nu nog te warm als de zon schijnt, maar zeker voor de nachten en overdag hele dagen regen best een goede oplossing. En met de liner erin denk ik zelfs dat deze best geschikt kan zijn voor de winter waarbij er overdag net teveel regen is maar de 0 grams regendeken 's nachts te warm is op stal (ze worden helaas niet op of af gedaan vanuit stal en de stal gaat pas open nadat ze al buiten gezet zijn).
Celebi schreef:Ik heb net de Autumn series uitgepakt. Mooi ding! Echt precies een middenweg tussen een 0 grams regendeken en de Summer Series. Alleen de voorkant heeft gaas, de zijkanten niet. Een groot deel is dezelfde soft shell stof als de summer series alleen vanaf de helft wordt het een 'gewone' dunne regendeken. Ik denk voor overdag nu nog te warm als de zon schijnt, maar zeker voor de nachten en overdag hele dagen regen best een goede oplossing. En met de liner erin denk ik zelfs dat deze best geschikt kan zijn voor de winter waarbij er overdag net teveel regen is maar de 0 grams regendeken 's nachts te warm is op stal (ze worden helaas niet op of af gedaan vanuit stal en de stal gaat pas open nadat ze al buiten gezet zijn).
Nouvel schreef:Celebi schreef:Ik heb net de Autumn series uitgepakt. Mooi ding! Echt precies een middenweg tussen een 0 grams regendeken en de Summer Series. Alleen de voorkant heeft gaas, de zijkanten niet. Een groot deel is dezelfde soft shell stof als de summer series alleen vanaf de helft wordt het een 'gewone' dunne regendeken. Ik denk voor overdag nu nog te warm als de zon schijnt, maar zeker voor de nachten en overdag hele dagen regen best een goede oplossing. En met de liner erin denk ik zelfs dat deze best geschikt kan zijn voor de winter waarbij er overdag net teveel regen is maar de 0 grams regendeken 's nachts te warm is op stal (ze worden helaas niet op of af gedaan vanuit stal en de stal gaat pas open nadat ze al buiten gezet zijn).
Oh dat klinkt wel goed!
Ik vind ze alleen nog best prijzig…
Ze zijn vast nergens echt goed in de aanbieding….