Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monster_tos schreef:en als het dan min 10 is ? Doe je dan 600 ?? Ik bedoel niks beschuldigend hoor. Maar mijn wedstrijd paard stond 's winters max onder 300. En daar had ze een prima dun vachtje bij. Het is natuurlijk wisselend per paard. Maar ik vind het wel veel..
Monster_tos schreef:en als het dan min 10 is ? Doe je dan 600 ?? Ik bedoel niks beschuldigend hoor. Maar mijn wedstrijd paard stond 's winters max onder 300. En daar had ze een prima dun vachtje bij. Het is natuurlijk wisselend per paard. Maar ik vind het wel veel..
Lynn_x schreef:Monster_tos schreef:en als het dan min 10 is ? Doe je dan 600 ?? Ik bedoel niks beschuldigend hoor. Maar mijn wedstrijd paard stond 's winters max onder 300. En daar had ze een prima dun vachtje bij. Het is natuurlijk wisselend per paard. Maar ik vind het wel veel..
Mijn paard staat gerust met 800 gram hoor,
_Jessie schreef:Heb het halve topic even door gelezen. Zie dat iedereen al bijna een 0 grams of sommige zelfs iets meer op hebben liggen. Ik ben zo bang dat ze met een 0 grams zo snel zullen zweten overdag.
Ook mijn paard gaat deze winter onder een 400 grams (aan de kust staat hij en hij word shetlander) maar ik wil een overgangs deken van 150 grams hebben.
Nu is dat uiteraard nog te dik en te warm maar ben zo bang dat hij het onder een 0 grams juist weer koud krijgt. Wel een soort fleece/katoen binnenvoering dus houdt wel warmte vast. Slim om die deken de hele dag om te laten??
of echt alleen de avonden en dan steeds in de ochtend af doen en avond weer op doen?? Uiteraard met regen om laten