Dus ik denk voorlopig nog onder een ongevoerde regendeken, heb nog wel een 300 grams dek die is gewassen en waar volgens mij praktisch alle vulling uit is verdwenen dus die gaat er hierna op, maar twijfel nog wel wanneer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus ik denk voorlopig nog onder een ongevoerde regendeken, heb nog wel een 300 grams dek die is gewassen en waar volgens mij praktisch alle vulling uit is verdwenen dus die gaat er hierna op, maar twijfel nog wel wanneer
MISTRAL94 schreef:Nibbit schreef:Pescootje: Ik ben een Weatherbeeta fan![]()
Ik ookHele fijne dekens goede pasvorm, kwalitatief goed en het grootste voordeel vind ik die brede staartflappen nog!
Op stal ligt een weatherbeeta van iemand, hangt met grote stukken aaneen, dus ik twijfel een beetje aan de kwaliteit/prijs, al weet ik natuurlijk niet wat het paard er heeft mee uitgestoken.

Bluem schreef:Loopsplitten heb je toch bij praktisch elke deken tegenwoordig?
Bluem schreef:Loopsplitten heb je toch bij praktisch elke deken tegenwoordig?Op stal ligt een weatherbeeta van iemand, hangt met grote stukken aaneen, dus ik twijfel een beetje aan de kwaliteit/prijs, al weet ik natuurlijk niet wat het paard er heeft mee uitgestoken.
.
) aangezien waterdicht waterdicht is -toch de dekens die ik nu gebruik- en stuk is stuk.
Denk dat je daarin persoonlijk meer merknaam betaald als wat anders. 
. Zelfs na een flinke regenbui zijn ze lekker droog en warm, tegen die deken kan mijn kingslandjas nog niet tegenop

Bluem schreef:mwoah, het tegendeel ligt bij mij op stal, paard blijkt de deken 1 winter op gehad te hebben. Ik heb een regendeken die al een jaar of 5/6 mee gaat, iets van een 60? euro gekost, is nog geen scheurtje aan en nog 100% waterdicht. Heeft ook al verschillende paarden overleefd.
...kapot gaan ze hier bijna niet aangezien ik gewoon een paard heb wat amper rolt en geen dekenhater is
. Er zijn gewoon paarden die alles gekapot krijgen
, of het nu HH of Rambo is.
, zeker ook erg mooi waterdicht, maar no way dat ik hem daar mee buiten zet zonder de bilriemen vast te maken, terwijl ik naar de rhino nooit hoef om te kijken
. Maar goed, daar gaat dit topic niet over
, dus weer back on topic
Emaartje schreef:het is best warm nou,hebben jullie de ongevoerde regendeken nog op liggen ik heb die van br?
Emaartje schreef:het is best warm nou,hebben jullie de ongevoerde regendeken nog op liggen ik heb die van br?
WesseLady schreef:Ik lees hier dat veel van jullie de dekens wisselen. Ik doe dat zelf niet, als er een deken op gaat dan blijft ie op (hooguit even af op een hele mooie dag). Imo kan een paard namelijk prima omgaan met die verschillen tussen dag en nacht. Als je dat weet, waarom zou je dan zoveel dekens wisselen?