Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tessie1985 schreef:ik heb de mijne vandaag onder 440 gram staan
ze voelde toch wat koud onder haar 240 gram
en vanacht word het -2 en morgenochtend -1
in de middag staat ze wel gewoon onder 240 gram, maar dan is het ook ongeveer 7 a 8 graden
passiejj schreef:die van mij staat nu al onder drie dekensben er echt niet blij mee.
ze staat onder een fleece deken met nek. een dunne stal deken en een 330 grams deken. ze staat wel in een buiten box en als dit niet helpt gaat ze mooi naar binnen.
mirgino schreef:passiejj schreef:die van mij staat nu al onder drie dekensben er echt niet blij mee.
ze staat onder een fleece deken met nek. een dunne stal deken en een 330 grams deken. ze staat wel in een buiten box en als dit niet helpt gaat ze mooi naar binnen.
waarom 3 dekens? en niet 1 dikke?
mirgino schreef:foutje!
passiejj schreef:mirgino schreef:foutje!
hehe geeft niet. dit is ook een tijdelijke oplossing!
ik heb geen geld voor een nieuwe deken.
anders had ik wel een dikke gekochtvind het maar een gekloot
mirgino schreef:
ik weet niet welke maat je dan zoekt,maar ik heb nog een nieuwe Bucas All in one te koop
Maaik schreef:LiSSy schreef:
ze zit opzich niet heel erg dik in haar vacht, maar ze zweet echt ongelovelijk... al na een kwartier trainen.
alle paarden die ik ken en geschoren zijn staan inmiddels onder zeker 500/600 gram
Vind ik persoonlijk echt veel's te veel![]()
Dat beest zal het bijna koud hebben als je dan gaat rijden!
Mijnes staat onder 300 grams en wordt in en uit gereden met zweetdeken. Van voren zelfs dicht.
Sjuimpje schreef:Mijn ongeschoren paarden staan sinds gisteren onder *even rekenen*...
Een 200 grams staldekentje, daarover een 360 grams staldeken en daarover een 360 grams waterdichte. En ze hadden het gisteravond bij het afvoeren niets te warm
Ik heb 1 keer een fleecedeken als onderdeken gebruikt, binnen 12 uur was de borst er uit gescheurd.
Sjuimpje schreef:Mijn ongeschoren paarden staan sinds gisteren onder *even rekenen*...
Een 200 grams staldekentje, daarover een 360 grams staldeken en daarover een 360 grams waterdichte. En ze hadden het gisteravond bij het afvoeren niets te warm
Ik heb 1 keer een fleecedeken als onderdeken gebruikt, binnen 12 uur was de borst er uit gescheurd.