Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lily_Fee schreef:Ha allemaal,
Bij deze mijn dekenvraag. Ik twijfel er aan om mijn jaarling merrieveulen een deken op te doen.
Ik hou niet zo van dekens bij jaarlingen, maar de uitloopstal die zij heeft is te klein voor de hele kudde. Verder dan dat zijn er bomen rondom de paddock, maar geen andere droge plek. Wel krijgen ze onbeperkt hooi.
Wat denken jullie? Wel of niet..
Lily_Fee schreef:Haha klopt. Verhuizen is geen optie en de stal is meer dan fantastisch. Stal wordt ook verbouwd, maar duurt nog even. Kudde is gegroeid dus nu is ook een grotere stal nodig. Dus voor de tussentijd is dat misschien fijn. Gaat meer om de regen (zoals dit weekend is het niet grappig meer, zonder schuilplek)
MVasbo schreef:Ik geef het op. Als iemand denkt dat je em wel schoon krijgt mag je emigratie ophalen in haarlem.
[ Afbeelding ]
#k@tding
Niezzz schreef:Zoo die ziet er uit? Van wel materiaal zijn ze eigenlijk? Microvezeldoek?
MVasbo schreef:Niezzz schreef:Zoo die ziet er uit? Van wel materiaal zijn ze eigenlijk? Microvezeldoek?
Ja, is en soort badjas stof, alles en dan echt alles plakt er aan. Strooi krijgt je best makkelijk er uit, maar zagzel helemaal niet.
Moniek, is wel een optie, maar wil mijn wasmachine niet kapot maken door die ding. Haha
tanjaatjuhh schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe dekens van felix buhler? Vind de voorkant interresant en vernieuwend.
[ [url=m/kKf1ky.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.kramer.nl/outdoordeken-High ... &ci=257487
Lily_Fee schreef:Haha klopt. Verhuizen is geen optie en de stal is meer dan fantastisch. Stal wordt ook verbouwd, maar duurt nog even. Kudde is gegroeid dus nu is ook een grotere stal nodig. Dus voor de tussentijd is dat misschien fijn. Gaat meer om de regen (zoals dit weekend is het niet grappig meer, zonder schuilplek)
Somebitch schreef:Naar de dekenwasserij brengen?
MVasbo schreef:Somebitch schreef:Naar de dekenwasserij brengen?
Ja, is wel een alternatief maar ben er eerlijk gezegd klaar mee. Heb zo vaak zagzel staan af plukken.
Heb iemand deze baseline fleece deken van divoza probeert?
https://www.divoza.com/nl/baseline-polar-combo-fleecedeken
Zat te denken om de Shamrock van Bucas te kopen, maar na twee dekens te hebben gekocht deze maand is de geld een beetje op