Vandaag ook maar eens een poging gedaan..leek wel minder te zijn maar dat kan ook aan het weer liggen..ik ga het gewoon een beetje uitproberen van de week.Heb het nu met krijt,water en wat veerust gedaan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebitch schreef:Ik wil het ook gaan uittesten, maar met wat weet ik nog niet.. Iemand tips?
ohjajoh6 schreef:Nou ik heb mijn eigen experiment gedaan; De meelpap is idd een hoop gekloot en het azijn bleekt idd ook de vacht en nu zal dat laatste me een worst wezen, maar ik heb ze dus vanavond allebei meegenomen op buitenritje (ik op grote en mijn shet aan touwtje mee), we zijn verdomme nog geen 500 mtr. ver gekomen, zodra we bij het eerste groepje bomen kwamen was het gelijk bingo! Nu had mijn grote dus brede strepen en wij 2 werden gelijk goed te grazen genomen door de dazen, maar had bij mijn pukkie veel smallere strepen gezet en had het idee dat ze bij haar eerder boven haar bleven vliegen, hoewel ik het druk zat had met en paard sturen/dazen doodslaan/zorgen dat pukkie meeliep om het op het gemak rustig te kunnen bekijken... Ik wil het nog 1 kans geven, maar dan moet ik echt iets vinden waar ik dus dunne strepen mee kan trekken; met kwast werkt dat dus voor geen meter, met het constante getril en gebibber en zwiepende staarten... iemand tips?