Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hofmanthuis schreef:Aan Utrick
En als iemand nou de samenstelling op deze site zet!! Geloof je dan wel dat dat er in zit????????![]()
Groetjes,
Hofmanthuis
hofmanthuis schreef:Ik ben op deze site geattendeerd door diverse tevreden gebruikers van onze producten.
Bij navraag bleek dat de enkele negatieve uitlatingen van de concurrent af kwamen. ZIELIG HOOR!!!!![]()
Daarnaast stonden er bevindingen op van mensen die helemaal geen proefmonster bij ons hadden aangevraagd. ZIELIG HOOR!!!!![]()
Ik vraag me ernstig af wat zulke mensen bezielen!!![]()
Wordt toch tijd dat je Zzimply zelf gaat proberen. Kun je zelf zien hoe goed en veilig Zzimply is!!
russel schreef:Wat ik wel apart vind is dat Zzimply praat over geurneutralisator.
Nou weet ik dat er een onderzoek is gedaan waar dazen op reageren en dat is niet geur, maar warmte. Adh hiervan is ook de dazenvanger ontwikkeld. Als je met onbedekte armen in de bossen gaat rijden, en je paard is ingepakt, het het zijn dat ook jij wordt gestoken en ik neem toch aan dat je niet naar paard ruikt?
Dazen blijken heel dom te zijn, gewoon op een warmtebron af gaan, daarom hebben donkere paarden er meer last van dan licht gekleurde paarden. Ook een test dat zwarte paarden zelfs wel 3 tot soms 5 graden temperatuur verschil hebben in de warme zon tov schimmels.
hofmanthuis schreef:Ik ben op deze site geattendeerd door diverse tevreden gebruikers van onze producten.
Bij navraag bleek dat de enkele negatieve uitlatingen van de concurrent af kwamen. ZIELIG HOOR!!!!![]()
Daarnaast stonden er bevindingen op van mensen die helemaal geen proefmonster bij ons hadden aangevraagd. ZIELIG HOOR!!!!![]()
Ik vraag me ernstig af wat zulke mensen bezielen!!![]()
Wordt toch tijd dat je Zzimply zelf gaat proberen. Kun je zelf zien hoe goed en veilig Zzimply is!!