Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:manzano schreef:
Wel gek dat ze hem adverteren met gewone liner systeem ook. Al is dat dan missch meer voor de frisse tussen dagen.
Ze bedoelen dan wel de bijpassende liners, die alleen op de rug liggen.
Op bijv dochorse zie je daar ook foto's van.
MaritB schreef:Ik lees nog steeds mee, al het gaat het vooral over grotere pony’s en paarden dan mijn lieve shettenmeid.
Zij ja geschoren en helaas stond ze gisterochtend echt koud. 0 gram amigo op gedaan, maar die vind ik dan weer net warm.
Heb een Bug Rug met liner mogelijkheid maar de regenliner begint bij een maat groter dan zij heeft.. zo stom..
Heb nu bij Hypostore 1 deken gevonden die misschien past.. Master vliegendeken met waterdichte rug, duimen dat deze past.
Ik vind het zo irritant dat alles wat ik graag er altijd net niet is
manzano schreef:MaritB schreef:Ik lees nog steeds mee, al het gaat het vooral over grotere pony’s en paarden dan mijn lieve shettenmeid.
Zij ja geschoren en helaas stond ze gisterochtend echt koud. 0 gram amigo op gedaan, maar die vind ik dan weer net warm.
Heb een Bug Rug met liner mogelijkheid maar de regenliner begint bij een maat groter dan zij heeft.. zo stom..
Heb nu bij Hypostore 1 deken gevonden die misschien past.. Master vliegendeken met waterdichte rug, duimen dat deze past.
Ik vind het zo irritant dat alles wat ik graag er altijd net niet is
Ik weet welke maat je zoekt, maar is dit niks? https://www.minihorseshop.nl/qhp-deken-vlieg-combo
manzano schreef:Nou 4 dekens ontvangen en alle 4 niet naar mn zin. Voor de grap de Rambo Supreme van mn merrie opgelegd. Die is 1 maat kleiner, maar dat zag er eigenlijk niet verkeerd uit.
Had gehoopt bij minder dure optie uit te komen
Twijfel dan over 0 gram of 50 gram. Neig naar 50 gram, schijnt qua warmte niet veel uit te maken, maar minder klam. Wat is jullie ervaring?