Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kasmir schreef:Zijn er eigenlijk zweetdekens met een loopsplit? Zoek er eentje met sowieso 2 buiksingels maar leek mij wel handig ook een loopsplit te hebben. Ik gebruik het deken voornamelijk om mijn paard droog te houden als het regent zodat ze daarna direct onder haar gewone deken kan. Zweten doet ze eigenlijk nooit. (ik doe veel rechtrichten vanaf de grond trouwens, niet onder het zadel).
Robin_Rikkie schreef:Ik heb vandaag na lang twijfelen een nieuwe 400 grams gekocht. Maat 185.. Ik vind hem toch te strak zitten aan de voorkant maar ik twijfel of het nut heeft om een maat groter te proberen omdat een maat 195 in 209 grams en verder zelfde deken te groot was.. Anders toch maar voor de Amigo gaan maar deze is wel iets gunstiger voor de portemonnee![]()
[ [url=m/1Yq7lV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Robin_Rikkie schreef:Voor de mensen die een amigo bravo heavy hebben met hals, waait de hals aan de achterkant (dus bij de schoft) op? Zodat het naar binnen waait/regent?
Nouvel schreef:die met de lange klittenbanden houden wel meer regen en wind tegen dan die met de korte klittenbandsluitingen, dus van de duo bijv.
ze worden er niet echt heel nat tussendoor, het scheelt een heel stuk met inregenen als ze geen hals op hebben.