Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jamiroquai schreef:Vanmiddag gaat-ie af en blijft-ie af. Er wordt bjijna geen neerslag verwacht.
We zijn een soort roulatiesysteem met de eigenaren aan het opzetten om de paarden te checken af en toe, de stalhouder wil helaas niet meewerken. Die ziet al dat gedoe met alemaal dekens niet zitten. Heeft zijn eigen paarden ook zonder dekens staan.
Inney schreef:Ik heb een vraag. Ik ben mij een beetje aan het oriënteren over dekens ed. Stel, je wilt een deken om ervoor te zorgen dat de vacht dunner blijft. Dus zonder scheren, wat raden jullie dan aan?
(Ik heb niet de mogelijkheid om hem voor alleen 's nachts op te doen om op te bouwen, helaas, kan hem niet 's avonds op doen en 's ochtends weer af namelijk)
Ik ben namelijk aan het twijfelen, heb de optie gekregen, en het is mijn eerste winter met dit paard.
MartineC1711 schreef:Maar ik bedoel eigenlijk te zeggeon: als je je paard helemaal scheert krijgt hij het dan niet alsnog koud met een deken zonder hals? Omdat de hals toch geschoren is en "bloot"blijft?