Muze schreef:Hoe vallen die qua wijdte?
Mijn paard was 164 hoog maar redelijk smal gebouwd. En daar lagen ze heel goed op.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Escada schreef:Even een vraag want elke herfst/winter loop ik tegen hetzelfde aan.
Ik heb een 4 jarige PRE. Nog niet optimaal gespierd maar zeker geen hele brede borst/nek.
Ik wil graag 1 deken die ik kan opvullen met liners. Heb nu zoveel soorten dekens en niks past gewoon goed.
Vorig jaar de Vario deken gehad van Drunense ruiterhuys, ontzettend mooie deken en paste goed. Helaas in 1 week tot 2x toe de gespen met stiksel en al eraf dus retour.
Hij is 1.55 groot ongeveer. Nog in de groei, krijgt voornamelijk schuurplekken op zijn borst en schouders. Heb Imperial riding, Vario en bucas al geprobeerd qua maat. Tot nu toe leek een Amigo Horseware het beste te liggen zonder schuurplekken. Iemand tips voor de ideale deken?
[ [url=m/eTsEG4.jpg]Afbeelding[/url] ]
manzano schreef:_coquette_ schreef:Mocht iemand toevallig nog opzoek zijn naar een complete set amigo horseware dekens in maat 6.3-191. Dekens zijn 1 seizoen gebruikt. Graag pb
Welke dekens zijn het van amigo?
Capriootje schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Horseware regen liner onder een Rambo vliegendeken? Voor komende week lijkt me dat wel een fijne oplossing. Ik heb nog 2 oude Rambo’s, die bruine. De nieuwe versie past helaas op beide paarden niet fijn dus toch iets veranderd in de pasvorm. Voor beide paarden een nieuwe waterdichte vliegendeken aanschaffen is ook weer zo wat