jippie5 schreef:Birgit__ schreef:Hallo, ik kom even binnenvallen met een vraag als dat oke is
Ik heb vorige week deze deken aangeschaft: http://www.dekroo.nl/webwinkel/paard/pa ... ddeken.htm
2de hands, maar met de kaartjes er nog aan. Echter heeft de deken vandaag de regenbuien niet kunnen tegenhouden. Ik kwam net op stal en trof helaas een vochtige pony aan. De deken is vanbinnen met wol gevoerd en die is dus erg vochtig (niet drijfnat) geworden. Pony staat nu met een zweetdekentje op stal en voordat hij naar buiten gaat morgen vroeg wordt de winter deken (die hopelijk helemaal gedroogd is) weer op gedaan.
Nu de vraag: kan de deken gewoon de hoeveelheid regen niet aan? Is het slechte kwaliteit? Ik ben namelijk bang dat ik 80 euro heb weg gegooid..![]()
Mijn vorige deken was een B merk die iedere bui altijd prima hield, helaas was hij gewoon op..
Alvast bedankt!
Het linkje brengt me naar de site en niet naar de deken...
Ah, excuses

De nog altijd populaire, traditionele New Zealanddeken. Waterdicht en oersterk. Gevoerd met wolstof. Loopsplitten om schuurplekken tegen te gaan. Kleur Khaki