Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mandje schreef:Twijfel toch nog een beetje tussen helemaal of deels scheren. Staan er al meer paardjes helemaal geschoren dag en nacht buiten?
Wat zouden jullie doen? Ik heb namelijk nog geen ervaring in deels scheren.
Nies_ schreef:mandje schreef:Twijfel toch nog een beetje tussen helemaal of deels scheren. Staan er al meer paardjes helemaal geschoren dag en nacht buiten?
Wat zouden jullie doen? Ik heb namelijk nog geen ervaring in deels scheren.
Ja, ik heb ze dag en nacht buiten en scheer ze helemaalIk heb dit seizoen nog niet geschoren, maar voorheen al in augustus.
Je zou natuurlijk ook deels kunnen scheren en als het niet bevalt meer wegscheren. Ik vind het zelf lelijk en geen meerwaarde hebben, vandaar dat ik ze helemaal scheer.
Anoniem schreef:Ja als je met dekens wilt werken wel.
Anoniem schreef:Dat kan hoor, was ook geen aanval. Misschien kwam het zo over, sorry dan.
Ik heb lang met dekens gewerkt en vind het vreselijk...
Ayla schreef:Ik weet niet of de filters schoon zijn.. ik kan het apparaat evt vanavond wel even los halen en de boel van binnen bekijken. Messen zitten goed op het apparaat, maar of ze goed op het 'kopje' zitten weet ik niet.. ik heb even wat foto's gemaakt vanmiddag. Ze zijn niet zo duidelijk, maar misschien ziet iemand iets wat niet hoort. Ik moet 'm idd nog schoon maken en de messen hebben een heel klein stukje geschoren voordat de haren er meer uit werden getrokken, dan dat ze er af werden geschoren.
[ [url=m/hVCfRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TSg6qN.jpg]Afbeelding[/url] ]
essie_blue schreef:Na de vele goede recensies over de Moser max45 heb ik 'm ook maar aangeschaft om mijn minipaardje te scheren. Ging hartstikke goed, maar halverwege het paardje stopte ie met het pakken van de haren. Hij doet het gewoon niet meer.. heb m helemaal schoongemaakt zoals staat in het boekje en geolied, maar hij scheert niet meer.. de mesjes kunnen toch nu niet al bot zijn? Zo dik in haar zat de pony geeneens.. iemand enig idee wat het kan zijn?