ik ben bij de welkoop geweest en toen wist ik dus niet welke ik koest hebben

dusnapparaat erbij gehaald,messen eraf geschroefd en gekeken welke hetzelfde waren...
maar, toen wist ik niet meer hoe ze erop moesten!!

zitten ze zo goed?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SRY schreef:Als je vind dat het nodig is, gewoon scheren.
Ik heb afgelopen maandag mijn pony ook al geschoren. Ze was flink in de rui, met rijden behoorlijk nat en slecht droog te krijgen. Nu is ze weer zo droog en met dit warme weer staat ze ook niet te zweten.
Nadiine__x schreef:oke bedankt!
ik ben bij de welkoop geweest en toen wist ik dus niet welke ik koest hebben![]()
dusnapparaat erbij gehaald,messen eraf geschroefd en gekeken welke hetzelfde waren...
maar, toen wist ik niet meer hoe ze erop moesten!!![]()
zitten ze zo goed?
[ [url=m/e9ETGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gqQGrC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ZWipw.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoniempje1 schreef:Sorry ik heb geen zin om alle 156 pagina's terug te lezen.Binnenkort wordt mijn pony ook weer geschoren en ik wil graag sterren op zijn billen laten staan. Heeft iemand tips waar een mooi sjabloon van te maken wat makkelijk te scheren is? Ik dacht eerst karton maar dat krijg ik denk ik niet netjes uitgeknipt en wordt denk ik dan ook niet netjes geschoren.... Tips zijn welkom!!
Samblabla schreef:Kunnen jullie me helpen? Ik zoek een scheerapparaat onder de 100 euro waarbij ik alleen de hals mee kan scheren en de manen mee kan afscheren. (Fjord) ik dacht zelf aan de sectolin se 210, is deze goed? Hij is absoluut niet bedoeld om het hele paard te scheren.
_helga_ schreef:SRY schreef:Als je vind dat het nodig is, gewoon scheren.
Ik heb afgelopen maandag mijn pony ook al geschoren. Ze was flink in de rui, met rijden behoorlijk nat en slecht droog te krijgen. Nu is ze weer zo droog en met dit warme weer staat ze ook niet te zweten.
Hebben ze nu ook geen deken nodig? Als het volgende week dagje wat slechter weer is ofzo
Nies_ schreef:Ik zou dan kiezen voor de Moser max45, die kost €120 en heel veel mensen in dit topic hebben hem, dat is niet voor niets. Sectolin is een B-merk.