Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:Als je een goed apparaat wil zit je altijd wel in die prijsklasse.
Daarom is de moser max ook zo'n mooie optie als je maar een paar x per jaar een of meerdere paarden hoef te scheren. Die heeft zijn geld al in 2 scheerbeurten terug verdient.
Sommige mensen gaan voor een goedkope sectolin maar uit verhalen van klanten zou ik dat niet doen. Warmlopen, messen niet goed af te stellen en geen onderdelen. In dit geval goedkoop = duurkoop
Nies_ schreef:Ja, dat is hem
Messen bestel ik bij Jorna of ik haal ze bij de boerenbond. Voor de Moser bestel ik ze bij zooplus.
Nadiine__x schreef:Nies_ schreef:Ja, dat is hem
Messen bestel ik bij Jorna of ik haal ze bij de boerenbond. Voor de Moser bestel ik ze bij zooplus.
oh welkoop zit hier ook!
maar maakt het merk messen nog uit dan? waar moet ik op letten
ik weet dat jullie bij de moser 3mm adviseren
maar bij die grote zie ik ook van alles staan.. standaard fijn?
anoniempje1 schreef:Sorry ik heb geen zin om alle 156 pagina's terug te lezen.Binnenkort wordt mijn pony ook weer geschoren en ik wil graag sterren op zijn billen laten staan. Heeft iemand tips waar een mooi sjabloon van te maken wat makkelijk te scheren is? Ik dacht eerst karton maar dat krijg ik denk ik niet netjes uitgeknipt en wordt denk ik dan ook niet netjes geschoren.... Tips zijn welkom!!