Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmmaxxxChica schreef:Hoi,
Iemand die mij kan helpen? Ik heb vandaag een 2e hands scheermachine gekocht die nog bijna nieuw is. Een equi-clip 1400-4-TF met snoer. Ben nu meteen mijn paard gaan scheren en deed het super en heb regelmatig geoliëd. Ik moet alleen nog haar rechterbil scheren en zette hem even uit om te olien en nu gaat hij niet meer aan. Doet helemaal niks meer. Hij is ook geen enkel moment warm geweest of zo iets. Iemand die weet wat het kan zijn?
Romy1234 schreef:Ik heb een sectolin se-200 te koop staan maar weet niet zo goed wat ik er voor moet vragen, wat denken jullie?
Ik heb hem 1x gebruikt om de borst en onderkant hals te scheren, daarna meteen schoongemaakt en netjes in het koffertje thuis opgeborgen, dus echt nog in een nette staat.
Volgens mij heb ik er nieuw toen €80 voor betaald.
Romy1234 schreef:Dat leek mij inderdaad ook een goede prijs, heb hem er voor €55 op staan in de hoop dat ik hem voor €50 kan verkopen.
Maar tot nu toe geen enkele reactie gehad, misschien ook wel omdat het nog niet echt tijd is voor scheren? Ach, ligt mij gelukkig niet in de weg.
kaatje77 schreef:Ook hier adviseer ik een moser max 45. Topmachientje die ik al jaren gebruik. Niet duur. Wel een extra kopje 3mm bestellen en zorgen dat je hem iedere x goed olied en ice blade spray gebruiken. Heb je echt jaren plezier van.