Dus een dekentje is dan wel erg fijn!
en wat ik al zei, bijkomend voordeel is dan dat een wat groter deel van haar lijf weer wit blijft...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Precies, het is een bijkomend voordeel, maar het moet niuet de hoofdzaak worden, dat vind ik ook onzin. Maar dat is volgens mij voornamelijk aanwezig in de zomer bij eigenaren van zwarte paarden. Dat vind ik echt een onzin reden
Sannnn schreef:Hoezo bij zwarte paarden? Die snap ik niet. Ben blond waarschijnlijk, heb zelf ook een zwarte.Vanwege het stof bedoel je? Dat is na een douche er allemaal weer van af!
Safiera schreef:Maar nog meer mensen die binnenkort al gaan scheren dus? Ik las de 26e bij iemand... Vind dat zelf te snel, maar stel je voor dat hij al flink vacht heeft, en dan degene die moet komen om te scheren zegt: "was maar eerder gekomen, die buffel scheer ik niet" ofzo![]()
haan schreef:Weet niet of het snugger lijkt, ik denk dat je zelf wel kan bepalen wat wel en niet goed is. Maar een 0 grams kan in mijn ogen geen kwaad. Gevoerde dekens zijn, in mijn ogen, met dit weer uit den boze, maar er zijn er toch al een aantal die je met gevoerde dekens op ziet lopen
knip :
De actuele temperatuur op 80 meter hoogte in de Martinitoren in Groningen is nu 16 °C.