Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Is de select 300 grams deken met stay-dry voering niks? Ik zou het zonde vinden om zo'n dekbed er onder te doen, dan werkt heel de deken niet meer zoals het hoort. Kan nog een 150 grams hals aan ook.
MoniekV schreef:Ik heb ze eigenlijk altijd met hals staan omdat je dat deel ook gewoon scheert en waarom zou je daar dan geen deken 'opleggen'. En het scheelt inregenen en zonder hals werd de vacht van mijn ruin heel lelijk op zn hals. Als ze willen kroelen steken ze bij mij hun neus gewoon onder de hals
tmr001 schreef:Maaik schreef:Ik snap je principe, maar voel maar is onder de deken wanneer deze goed nat is van de regen. Dan zul je voelen dat deze erg koud is en die koud trekt door op je paard, wat weer kan resulteren tot stijve spieren oid. Wanneer je een licht gevoerde hebt voorkom je dit iets meer.
Ik gebruik alleen een 0 grams regendeken over een gevoerde staldeken, om 'm droog te houden als 'ie buiten staat.
Thnx voor je antwoord! De deken is wel gevoerd, met een soort van fleece achtig spul, maakt dat nog uit? Vergeten te kijken wat voor merk t is, ga ik morgen is doen. Morgenavond doe ik m op, vrijdag werk ik thuis dus kan ik mooi ff checken hoe ze eronder staat.
_tarja_ schreef:Heeft iemand ervaring met Amigp/rambo onderdekens zonder singels? Blijven ze goed liggen als onderdeken?
Bijv. deze:
http://www.paardendrogist.nl/product/44 ... 347?v=True