Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flowq schreef:Gewoon de paardendrogist bellen! Zij hebben echt een onwijs goede service. Ik ben inmiddels al dik een jaar bezig, maar blijven even vriendelijk en duidelijk richting mij
Flowq schreef:IngridM schreef:Mensen met Rhino's; hebben jullie ook dat jullie dekens nat worden aan de binnenkant bij de borst, singels en bij billen. Dus eigenlijk bij alle randen?
Heb 2 nieuwe Rhino's en beiden hebben het. Rug blijft goed droog maar koud en nat bij de borst en billen lijkt me nou ook niet echt comfi. .....
Ik heb dit precies zo gehad bij mijn Rambo's!
3 stuks, dit gigantisch lekte op de onderste naad.
Ik weet niet waar je hem gekocht hebt? Ik heb bij bij de paardendrogist inmiddels m'n 4e Rambo binnen gekregen. Dit keer een nieuwe lijn met een lager liggende naad. Die gaat volgende week op.
Even contact opnemen met de verkoper, want dit mag niet. Is een productiefout.
Jildau schreef:Jullie advies nodig! Mijn poownie staat 24/7 buiten en tot nu toe zonder deken. Omdat het erop lijkt dat hij beginnende regenschurft heeft ga ik 'm wassen en daarna toch maar onder een deken. Hoeveel grams is verstandig om aan te schaffen voor nu? Wordt zijn eerste deken.
Jildau schreef:Jullie advies nodig! Mijn poownie staat 24/7 buiten en tot nu toe zonder deken. Omdat het erop lijkt dat hij beginnende regenschurft heeft ga ik 'm wassen en daarna toch maar onder een deken. Hoeveel grams is verstandig om aan te schaffen voor nu? Wordt zijn eerste deken.
Maaik schreef:Ik snap je principe, maar voel maar is onder de deken wanneer deze goed nat is van de regen. Dan zul je voelen dat deze erg koud is en die koud trekt door op je paard, wat weer kan resulteren tot stijve spieren oid. Wanneer je een licht gevoerde hebt voorkom je dit iets meer.
Ik gebruik alleen een 0 grams regendeken over een gevoerde staldeken, om 'm droog te houden als 'ie buiten staat.
jippie5 schreef:Is een liner van Amigo of Rambo ook te gebruiken zonder linersysteem onder een normale regendeken? Of gaat het dan erg trekken?
MoniekV schreef:Ze konden mij ook geen antwoord geven waarom de naden niet getapet zijn, ik heb wel een gratis bus Bucas spray gehad om ze daarmee in te spuiten en dat heeft wel iets geholpen.
Yvank_ schreef:Tja dat kan je toch zelf bedenken dat dat niet meer kan? Dat is net zo iets als wanneer je laptop niet goed is en je hem naar iemand brengt om los te schroeven dan zegt de verkoper/fabrikant ook. Helaas er heeft iemand anders aangezeten we weten niet wat die ermee gedaan heeft.
Zelfde geldt heeft de gene die hem vermaakt heeft ook gewassen en vervolgens niet goed gewassen dat kunnen zij niet controleren.
MoniekV schreef:Yvank_ schreef:Tja dat kan je toch zelf bedenken dat dat niet meer kan? Dat is net zo iets als wanneer je laptop niet goed is en je hem naar iemand brengt om los te schroeven dan zegt de verkoper/fabrikant ook. Helaas er heeft iemand anders aangezeten we weten niet wat die ermee gedaan heeft.
Zelfde geldt heeft de gene die hem vermaakt heeft ook gewassen en vervolgens niet goed gewassen dat kunnen zij niet controleren.
Mijn ene deken lag een paar dagen op het paard en de andere zat nog nieuw in de verpakking..