De BurkaBal.
Naam is ontstaan na een feestje met uitzicht op ons prototype

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Bij deze hebben we vanavond de officiële naam gelanceerd voor de nep-dazenvallen:
De BurkaBal.
tienus63 schreef:Bij onze vorige paarden lieten we de opening naar de stal weleens open staan, maar toen hadden we twee ruinen.
De oudste wilde helemaal niet naar buiten als de temperatuur boven de 21 graden was, veel te veel dazen.
Onze beide ruinen zijn ook weleens langs geparkeerde auto's gedenderde toen ik ze uit de wei wilde halen. De dominanste was een eind weg, dus ik denk dan neem ik eerst de oudste mee.
Die was niet meer te houden en ik moest loslaten toen de dominanste er aan kwam denderen.
Wonder boven wonder geen ongelukken en/of schade.
@ Dribbel,
Kun je beschrijven hoe je moeder dat patroon heeft getekend?
Dribbel19 schreef:Wij hebben 1 val met een skippybal en 1 met een fender naar mijn idee zit er weinig verschil in ze vangen allebei goed.
traan_beauty schreef:Dribbel19 schreef:Wij hebben 1 val met een skippybal en 1 met een fender naar mijn idee zit er weinig verschil in ze vangen allebei goed.
Oké, bedankt! Dan ga ik het eerst maar met een skippybal proberen.. Die fenders zijn mij véél te duur.
runningkawa schreef:Een inloopstal heeft alleen nut als er een opening zit zo groot als een deur, dan gaan ze allemaal weg
Is de hele voorkant open blijven ze gewoon zitten.
DubbelDun schreef:Dat zijn dus steekvliegen en die kunnen behoorlijk gemeen steken. Ga maar eens met blote benen bij je paard staan, voelt niet leuk iig.