Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vlasta schreef:paarden4ever schreef:mijn paard heeft voor zover ik weet nooit een deken opgehad ze is nu drie jaar wat voor deken raden jullie me aan 200,300,400 gr want ik weet het niet, het is de bedoeling voor de winter dus als het erg koud gaat worden nu staat ze zonder iets op in een binnenstal
ga je je paard nog scheren of niet?
Zazoo schreef:ik heb mn paardje nog maar net enweet nog niks van dekens dus heb jullie deskundige mening nodig. ik heb een kwpn pony (:D) die in een buitenstal staat. ze heeft nog geen deken op. wat deon jullie? een winterdeken voor 's nachts? of niks? als ze gelopen heeft moet ze dan de zweetdeken op of kan een winterdeken ook meteen? ik heb een winterdeken en zo'n dunne zachte, een zweetdeken. is dat weer wat anders dan een zomerdeken? help
!
leila2100 schreef:Ik heb vandaag ongevoerde regendeken omgedaan. Mijn pony maakte al een tijdje een wintervacht aan, maar toen was overdag nog te warm met 20 graden.
Ik vind ook lastig om te bepalen wanneer kan ik de deken opdoen??
KimS schreef:hey
wie heeft er ervaring met de harry's horse teddy fleecedeken?
(ik had een apart topic, maar dat zit een slotje op, dus ik vraag het hier maar even)
Ik ben nl op zoek naar een goede (iets dikkere) zweetdeken voor van en naar de clubles (op transport dus). Een gewone fleece vind ik nl nogal dun, en een wollen deken blijft lang nat en dan onderkoelen de spieren weer.
xxx
rozahorse schreef:Wat kan je doen aan een kale borst van het schuren.
De dekens schuren er namelijk tegenaan en dan wordt het kaal
YoenLo schreef:CD28, ik heb ooit zo'n borstbeschermer gekocht voor mijn paard omdat zijn deken schuurde. Maar het zijn echt rotdingen !
Door de borstbeschermer is zijn schoft open gegaan en schuurde zijn manen weg !
Ik zou het niet kopen maar voor een goede passende deken kiezen die een gladde voering heeft.
KimS schreef:hey
wie heeft er ervaring met de harry's horse teddy fleecedeken?
(ik had een apart topic, maar dat zit een slotje op, dus ik vraag het hier maar even)
Ik ben nl op zoek naar een goede (iets dikkere) zweetdeken voor van en naar de clubles (op transport dus). Een gewone fleece vind ik nl nogal dun, en een wollen deken blijft lang nat en dan onderkoelen de spieren weer.
xxx