Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
talievlietie schreef:Ik heb een vraagje over delaval scheermachines.
Heeft er iemand ervaring mee? Zijn ze fijn in gebruik? Zijn de messen makkelijk verkrijgbaar etc.
Liefs
Bwor schreef:Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, maar mijn scheerapparaat scheert niet. We hadden hem naar een winkel gebracht zij zouden hem laten nakijken, degene die naar de scheermachine zou kijken wilden zijn handen niet branden, want het was een goedkoop Chinees merk zeiden ze. Ik was bijna overtuigd dat het aan de messen lag, dus nieuwe messen besteld(moest er sowieso een setje bij hebben). Ik vandaag weer scheren, het ging maar nog niet zoals het hoorden, eindelijk twee achterbenen eruit heb ik weer het zelfde probleem als voor de nieuwe messen.
Het punt is dat de messen wel bewegen maar niet snijden, ligt dus niet aan de messen maar waaraan dan wel? Heb ook het idee dat hij inmiddels een klein beetje een ander geluid maakt.. Oliƫn doe ik trouwens wel altijd
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
DinkyToy schreef:En als ik het goed begrepen heb eerder in dit topic dan scheren jullie met de Moser max 45 ook hele paarden? En is dat dan deze?
http://www.zooplus.nl/shop/honden/verzo ... Q8AYQ#more