Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gem schreef:Ik had vorig jaar begin juli een flesje hertshoornolie besteld bij de apotheek. Kreeg eind september (!) het bericht dat de bestelling geleverd was. Ja dúhhh, die mogen jullie nu houden.......
We zitten nu begin juni, ik ga het nog maar een keer proberen. Dan eerst het recept van Bel91 maken (omdat Atex daasspray me altijd het beste beviel). Mocht dat niks worden, dan ga ik op de Quartel-toer
lovewenske schreef:Ik hoor ook dat je citronella erin moet doen inlaat van dettol maar is dat die schoonmaak citronella? Die je ook bij de actief koop
Amy77 schreef:lovewenske schreef:Ik hoor ook dat je citronella erin moet doen inlaat van dettol maar is dat die schoonmaak citronella? Die je ook bij de actief koop
De etherische olie Citronella en dan de meest verantwoorde olie..van de tuinen of G&W winkel..even flink inslaan, want je hebt 1 heel flesje op 1 liter sprayfles nodig.
Ik gebruik het al sinds 1998 en nog nooit een ziek paard gehadde dettol gebruik ik pas aantal jaar en ook daar, geen zieke dieren. Als ik hun hoofd insmeer, even wat op je handen doen en niet te dicht bij ogen en neus ivm slijmvliezen, inwrijven..ook daar, nooit zieke paarden gehad
![]()
Schreef net al naar iemand, spray mezelf er ook mee in, ruikt lekker, voelt fris aan ook nog..hoewel ik nu de kruidnagel olie er ook bij doe paar druppels, maar je gaat er enorm van stinken..